Potrzebujesz pomocy?

Angielski w marketingu i reklamie jest odpowiedni dla każdego, kto pracuje w marketingu i reklamie. Kurs obejmuje szereg umiejętności i tematów, takich jak rozmowy z klientami, omawianie kampanii reklamowych, ustalanie planu marketingowego i pisanie komunikatu prasowego.
Kurs obejmuje wszystkie podstawowe obowiązki osób pracujących w działach marketingu i reklamy. Będziesz ćwiczył odpowiednie słownictwo i umiejętności mówienia do zadań takich jak telefonowanie, wysyłanie e-maili i prezentacje. Kurs wprowadza specjalistyczne słownictwo dotyczące brandingu, badań rynku, marketingu bezpośredniego i public relations.
30 hours
Angielski w marketingu i reklamie to idealny krótki kurs dla profesjonalistów z dziedziny marketingu i reklamy, którzy potrzebują pewnie i skutecznie komunikować się w języku angielskim.
Praca i obowiązki, identyfikacja wizualna, branding.
Badania rynku, profile klientów, gromadzenie danych.
Plan marketingowy, cztery strategie Ps, ceny i pozycjonowanie.
Model AIDA do reklamy, pracy z agencją reklamową, kanałami reklamowymi.
Kanały dystrybucji, rodzaje rabatów, rodzaje detalistów, telemarketing, marketing bezpośredni.
Public relations, strony internetowe, sponsoring, komunikaty prasowe.
Oddaje, organizuje imprezy, bierze udział w targach.