Angielski w obsługi klienta

Angielski w obsługi klienta

Angielski w obsługi klienta to idealny krótki kurs dla tych, którzy muszą skutecznie i uprzejmie komunikować się z klientami w języku angielskim, telefonicznie, osobiście lub na piśmie.

Szczegóły kursu:

Angielski w obsługi klienta jest odpowiedni dla osób, które mają bezpośredni kontakt z klientami w różnych kontekstach, w tym hotele, banki, centra informacyjne i centra obsługi telefonicznej.

Poznasz umiejętności językowe, profesjonalne techniki i konkretne strategie potrzebne do skutecznego komunikowania się z klientami w języku angielskim.

Każdy rozdział Angielski w obsługi klienta dotyczy różnych form kontaktu z klientem, takich jak spotkania twarzą w twarz, rozmowy telefoniczne i komunikacja pisemna. Ostatnia jednostka prezentuje umiejętności potrzebne do skutecznego rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze skargami klientów.

Czas trwania

 30 godzin

Angielski w sprzedaży i zakupów to idealny krótki kurs dla każdego, kto potrzebuje skutecznie komunikować się z międzynarodowymi klientami i współpracownikami w środowisku sprzedaży lub zakupów.

Rozdział 1: Wprowadzenie do obsługi klienta

Sukces obsługi klienta, biznes obsługi klienta i miejsca pracy.

Rozdział 2: twarzą w twarz z klientami

Język ciała, wizyta w firmie, targi, niewidzialny klient.

Rozdział 3: Radzenie sobie z klientami przez telefon

General telephoning, the 'customer care' phone call, what the customers really hear.

Rozdział 4: Sukces call center

Przyjmowanie zamówienia, infolinia, centra obsługi klienta zorientowane na klienta.

Rozdział 5: Zapewnienie obsługi klienta poprzez pisanie

Skuteczne listy i e-maile, formalne i nieformalne style pisania.

Rozdział 6: Rozwiązywanie problemów i skarg

Strategie i zasady dotyczące skarg, list z przeprosinami, wyjaśniający politykę firmy.

  • Angażowanie tematów, motywowanie do odgrywania ról i różnorodne ćwiczenia stanowią ramy dla każdego przedmiotu specjalistycznego
  • Skrzynki wskazujące w każdej jednostce zawierają kluczowe punkty językowe, przydatne zwroty i strategie
  • Sekcja STARTER na początku każdej jednostki ma działania rozgrzewające i zwiększające świadomość
  • Sekcje OUTPUT na końcu każdej jednostki zachęcają do dyskusji i refleksji
  • Odpowiedzi, transkrypcje i słownik przydatnych zwrotów na końcu każdej książki
  • Materiał do samodzielnej nauki na interaktywnym MultiROM zawiera realistyczne fragmenty słuchowe i interaktywne ćwiczenia dla dodatkowej praktyki
Potrzebujesz pomocy?